قطارشهری مشهد: در خردادماه امسال، بیش‌از ۷ میلیون و ۷۹۴ هزار سفر انجام شده است در خردادماه امسال، به بیش‌از ۲ میلیون زائر و مجاور در پایانه‌های مسافربری خدمت‌رسانی شده است شهروند خبرنگار | درخواست نصب نیمکت و سایبان برای ایستگاه اتوبوس رضا شهر در مشهد+ پاسخ اعمال‌قانون هزار و ۸۸۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۵نفر در تصادفات مصدوم شدند (۶ تیر ۱۴۰۳) کیفیت هوای مشهد در آستانه هشدار آلودگی (۶ تیر ۱۴۰۳) زمین‌های رهاشده رباط طرق مشهد پارکینگ می‌شود ترافیک سنگین در چهار ضلع میدان‌های فردوسی، استقلال و جهاد | اتخاذ تمهیدات ترافیکی لازم برای حضور نامزد‌ها در مشهد (۶ تیر ۱۴۰۳) بزرگراه‌های مشهد در مسیر اصلاح هندسی شهردار مشهد: خرید ۴۷۹ اتوبوس و مینی‌بوس در دستور‌ کار است یک خیابان به وسعت غدیر | خیابان فدائیان اسلام مشهد در عید ولایت خاطره ساز شد + فیلم اطعام ۱۱ هزار نفر در بزرگ‌ترین سفره اطعام کشور در مشهد + فیلم فضا آرایی معابر منتهی به حرم مطهر و برگزاری جشنواره عید تا عید در منطقه ثامن مشهد کیفیت هوای مشهد امروز چگونه است؟ (۵ تیر ۱۴۰۳) + عکس سرویس‌دهی رایگان دوچرخه‌های اشتراکی بایدو در مشهد به مناسبت عید غدیر تشکیل دبیرخانه دائمی نشست شهرداران کشور‌های عضو بریکس در مشهد مقدس  اطعام ۱۱ هزار نفر در روز عید سعید غدیر خُم در بوستان ملت مشهد اعمال‌قانون ۲۳۳۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۹ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۴ تیر ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بولوار وکیل آباد، میدان استقلال و پیرامون حرم امام‌رضا (ع) (۴ تیر ۱۴۰۳) افتتاح برج پرچم در مشهد به‌مناسبت عید غدیرخم سرویس‌دهی مترو و اتوبوسرانی مشهد روز عیدغدیر (سه‌شنبه، ۵ تیر ۱۴۰۳) رایگان است نگاهی به تاریخچه برگزاری عید ولایت و موقوفه‌های مربوط به آن در مشهد| چراغ روشن وقف در جشن غدیر
سرخط خبرها

سرویس‌دهی رایگان قطارشهری مشهد در سه روز پایانی ماه صفر | کاهش ۲ دقیقه‌ای سرفاصله زمانی خطوط ۱ و ۲

  • کد خبر: ۱۸۳۶۵۲
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
سرویس‌دهی رایگان قطارشهری مشهد در سه روز پایانی ماه صفر | کاهش ۲ دقیقه‌ای سرفاصله زمانی خطوط ۱ و ۲
مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد گفت: خطوط ۱ و ۲ قطار شهری از روز رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) تا روز شهادت امام رضا (ع) به صورت رایگان به زائران خدمت رسانی خواهد داشت.

مجتبی زمانیان وحیدی در گفتگو با شهرآرانیوز، اظهار کرد: میزان سرویس دهی در روز و شب رحلت پیامبر اکرم (ص) و روز و شب شهادت امام رضا (ع) دو ساعت افزایش خواهد یافت.

وی افزود: سرویس دهی خطوط ۱ و ۲ قطارشهری مشهد در روز‌های عادی تعطیل از ساعت ۷ صبح شروع می‌شود، اما ساعت خدمت رسانی قطارشهری مصادف با شب رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) تا پایان ماه صفر از ساعت ۶ صبح آغاز و تا ۲۳ ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: با توجه به درخواست مسافران و استقبال زائران، شرکت بهره برداری قطار شهری آمادگی افزایش خدمت رسانی تا ساعت ۲۴ را در این ایام دارد.

زمانیان بیان کرد: سرفاصله زمانی خط ۱ و ۲ نیز در روز و شب رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) ۲ دقیقه کاهش می‌یابد؛ فاصله زمانی خط ۱ از ۷ دقیقه به ۵ و خط ۲ از ۱۰ دقیقه به ۸ دقیقه خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد خدمات فرهنگی به زائران را از دیگر اقدامات مدیریت قطار شهری عنوان کرد و افزود: نمایشگاه هنری با عنوان «مترو گالری» که به صورت ثابت در ایستگاه شهید کاوه در مناسبت‌های ملی مذهبی برپا می‌شود در دهه پایانی صفر نیز با موضوعات حرم امام رضا (ع) و زیارت در معرض دید مسافران قرار می‌گیرد.

زمانیان بیان کرد: فضا آرایی و سیاه پوش کردن در ایستگاه‌های غدیر و شریعتی، اکران تصاویر و کلیپ‌های مناسبتی از مانیتور‌های ناوگان و ایستگاه‌ها از دیگر اقدامات فرهنگی در ایام دهه پایانی صفر است.

وی همچنین عنوان کرد: اکران تصاویر زنده از حرم مطهر رضوی (ع) و راه اندازی چایخانه صلواتی در دو ایستگاه غدیر و شریعتی را نیز در برنامه‌های فرهنگی قطار شهری خواهیم داشت.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->